2014/11/26

"Forever Hungry" x Letter Bag

 Coś w tym miesiącu mocno zaniedbałam bloga. Pamiętajcie, pojawiam się na facebook'owym fanpage'u i instagramie, więc tam możecie mnie śledzić na bieżąco. Dziś post z moją nową "forever hungry" Letter Bag. Jestem mega zadowolona. Mam nadzieję, że kiedyś się spotkam z właścicielką LetterBag!
 Co do looka: torba + płaszcz (to jest właśnie ten za 1zł!), a dodatkowo zimowa czapka, a żeby trochę dodać koloru w te już niestety coraz częściej pochmurne dni całej stylizacji. Reszta znów monochromatyczna: czarne spodenki, ciepły golf plus "kokardowe" rajstopy.
 Dziś rano wróciłam z Warszawy, bo miałam sesje do kampanii jednej z polskich marek, a potem jechałam do Poznania na zajęcia. Busy, but happy day! Do końca grudnia jednak nie ruszam się z domu. Dopiero od Nowego Roku wylecę na kontrakty. Postaram się tu zaglądać w miarę regularnie, żeby nie mieć gigantycznych przerw w pisaniu. Za (już mniej niż) miesiąc będziemy mieć Święta!!! I śnieg! Mam nadzieję ;)

Hope you like it!


(wearing: LetterBag, sh coat, Rütme beanie, ZARA shoes, Atmosphere tights, pepco socks, sh sweater, sinsay shorts, DIY bracelet)


płakałam strasznie na tym filmie...piękny.

+LOOKBOOK
Follow on Bloglovin
Instagram

5 comments:

  1. Na jakie zajęcia musiałaś jechać do Poznania? Ty coś teraz studiujesz? I zdradzisz nad jaką kampanią pracowałaś w Wawie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na lekcje śpiewu :) Teraz mam rok przerwy.
      A zdradzę, zdradzę: była to kampania Ryłko.

      Delete
  2. Super stylizacja :) Czapka dodaje Ci uroku i poprawia humor :) Chciałabym sobie zakupić taki płaszczyk ale może w jasnym kolorze :) iiii co najważniejsze uwielbiam takie spodenki mimo, że jeszcze ich nie mam w swoim posiadaniu, a to dla mnie wielki błąd :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! :) a spodenki polecam! Mam jeszcze podobne z newlook'a

      Delete