2014/10/12

Back to College

 Czerń niestety (albo i stety) zdominowała moją szafę, ale uwierzcie mi staram się kupować ciuchy w żywszych kolorach tylko nie zawsze się to udaje. W tym poście mam na sobie sukienkę z mojej studniówki, połączoną z nieśmiertelną ramoneską, botkami i zakolanówkami kojarzącymi się z czasami college'u (w amerykańskich filmach). Szczerze Wam powiem, że naprawdę chciałabym wrócić do liceum. Bardzo zżyłam się ze wszystkimi w LO i brakuje mi ich teraz. Porozjeżdżali się po Polsce i nastąpił koniec pewnego etapu w moim i ich życiu. 
 Może też dlatego dziś trochę sentymentalnie.. Zdjęcie w szkolnym stylu. Plecak i skarpetki same na to wskazują. 
Next post with NEWin!
xx



 najlepsze *.*
 (wearing: Stradivarius dress, H&M jacket, beanie and boots, sinsay socks, vintage backpack and rings)



Follow on Bloglovin 
 Instagram

2 comments: